دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

پدر

 دلم خوش بود پدر دارم  

 

                                  که یک سایه به سر دارم  

 

 اگر سنگ از هوا بارد  

 

                                  اگر سیل از زمین جوشد  

 

 چه غم دارم که کوهی پشت سر دارم  

 

                                  دلم خوش بود پدر دارم  

 

 نه سنگی از هوا بارید  

 

                                  نه سیلی از زمین جوشید  

 

 که ناگه کوه من، پشت و پناهم را ز دست دادم  

 

 شدم تـنـها ، در این مـاتم سرا ، دیگر که را دارم  

 

                                  دلم خوش بود پدر دارم   

 

                                  دلم خوش بود پدر دارم 

 

 

 "روز پدر بر همه پدران مبارک" 

  

  زرّین - 13/12/87  

                         

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین پاشا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 http://www.harfhayesadeh.blogsky.com

سلام

چه شعر غم انگیز زیبایی
نمیدونم چی باید بگم و چی باید بنویسم
فقط می تونم بگم زیباست
تمام احساستون
تمام خواستن و تمناهاتون در شعر هاتون فریاد میزنه
زیباست
زیباست

من هم به روز هستم
باعث افتخار من خواهد بود که شما بخونید

سلام سیمین جان

از لطف و محبتت ممنونم.
شاد و سلامت باشی.

رضا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16

قطار می­رود تو می­روی تمام ایستگاه می­رود ومن چقدر ساده­ام

که سال­های سال

در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده­ام وهمچنان به نرده­های ایستگاه رفته

تکیه داده­ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد