دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

غروب خورشید

 در یـک روز گـرم تـابـستـان ، نـا گـاه همـه جـا یـخ زد و سرمـای وحـشـتـنـاکـی ، همـه جـا را   

 

  در بـر گــرفــت .  

                        

                   چـون خـورشـیـد رفـتـه بـود ، بـرای هـمـیـشـه 

 

 هـمـه جـا تـاریـک و سـرد شـد . 

 

 قـلـبـها یـخ زد ، دسـتـهـا سـرد و یـخـی شـد ، 

 

 حـتـی اشـکـی هـم نـبـاریـد 

 

 دیـده طـاقـت بـارش نـداشـت 

 

 جـاده ، تـاریـک تـاریـک شـد 

 

                   چـون خـورشـیـد رفـتـه بـود ، بـرای هـمـیـشـه 

 

 

 به یاد پدر ، در بیستم مرداد ، سالگرد عروج روح پاک و ملکوتیش 

 

 زرّین-20/5/89       

 

     

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:27

روحشان شاد.
بسیار زیبا بود

رضا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12

گاهی اوقات به خاطر مشغله های فکری ، کاری ، زندگی وبه طور کل کوتاهی که نمیتوانستم به او سربزنم وپس از دوروز که میدیدمش می گفت: امسال دوست پارسال آشنا

حالا من میگویم : پدرم امسال دوست پارسال آشنا
در عجبم چگونه توانسته ام دوسال فراقش را تحمل کنم

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به کی

چرا حافظ تو میترسیدی از هجر نکردی شکر ایام وصالش

همدرد عزیزم:
درد دلم را بازگو کردی،برای هممون صبر می طلبم.
به امید دیدارش ، لحظه شماری میکنم.

حسین سبحانی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
خیلی خیلی ممنونم از اینکه به وبلاگ من سر زدین.
امیدوارم روح پدر بزرگوارتون شاد باشه. از احمد جان تعریف ایشون رو زیاد شنیدم.
در ضمن ممنونم از اینکه وبلاگ منو به لیست پیوند های وبلاگتون اضافه کردین.
پیروز و بهروز باشید

به یاد پدر پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:32

سلام دوست عزیز .من پدرمو 19 مرداد امسال از دست دادم یعنی 8 روز پیش.الان خیلی دل تنگشم .دعا کنید به خوابم بیاد تورو خدا

دوست عزیز ،همدردم:

آدرسی برایم نگذاشته بودی تا برایت از تجربیات این دوران سختی که میگذرانی و کاملا درکت میکنم ،بگویم.
منتظرت هستم.
برایت از خداوند آرزوی صبر میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد