دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

شعله عشق

  پروانه شدم ،  گرد تو  شمع  چرخیدم 

  سوخت جان و تنم ، از ته دل خندیدم 

 

                                         شعله  عشقت ، سراپای  مرا 

                                         بر گرفت، سوزاند هم جان مرا     

 

  شعله نیست ، آن نور ، شوق بندگی ست 

  نالـه  نیـسـت ، آن  صـور ،  از  آزادگی ست   

 

                                          عقل و دیده ، فکر و دل ، در بند توست 

                                          ذره  ذره ، تـار و  پـودم ، عـبـد  تـوست 

 

  آتـشـی  زن  ،  مـر  ز  غـیـر   آزاد   کـن 

  بند های خودپرستی ، از دل من باز کن 

 

                                          حرص و کبر و آز و نخوت ، بند ماست 

                                          چون رها گردیم ، جهان افرند ماست 

 

                  

   زرّین - 2/10/85

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:29 http://spantman.blogsky.com

می بینم که واسه مولوی هم جانشین پیدا شده منم یه شعر گفتم به نام ؛خر من؛
تو سبک مولویه
وبلاگ خوبی داری خوشحال شدم از خوندنش

علی اکبر رنجبر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:07 http://success2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خیلی شعر توپی بودُ ُعالی بود

علی اکبر رنجبر شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:19 http://success2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشهُ یه پست جدید گذاشتم خوشحال می شم نظرتونو بدونم مرسی

وحید چوپانی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 http://www.creativity-v2.blogfa.com

سلام

خوبی?

با وبلاگ شما از طریق مجله موفقیت آشنا شدم.

وبلاگ جالبی دارین. قرار بود منم بیام تو اون سمیناری که رفته بودین (سمینار وبلاگ نویسان موفقیت) ولی من در حین خدمت سربازی هستم و نتونستم بیام.

بگذریم.

وبلاگ شما رو لینک کردم. اگه دوست داشتین شما هم وبلاگ منو لینک کنید.

حتما یه سری به ما بزنین. خوشحال میشم.

منتظرم.

علی اکبر رنجبر دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:21

سلام دوست عزیز
یه مطلب جدید گذاشتم خوشحال می شم نظرتو در موردش یدونم،ممنونم
WWW.SUCCESS2.MIHANBLOG.COM

سیمین پاشا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28

سلام

در این شهر پر دود و دم

در این روزهای پر درد و سَم

من هم با شعر خیابان دودی به روزم


خوشحالتر خواهم شد با نظرات دوستان خوبم

علی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:27

سلام دوست عزیز
هر خرید اینترنتی داری کافیه فقط یه سر به آدرس زیر بزنی در ضمن اگه دوست داری با همدیگه تبادل لینک داشته باشیم یه سر بزن و بگو با چه اسمی لینکت کنم مرسی
www.fbma20.mihanblog.com

علی اکبر رنجبر پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:09

سلام دوست عزیز
یه مطلب جدید گذاشتم اگه یه سر بزنید ممنون می شم ،مرسی
WWW.SUCCESS2.MIHANBLOG.COM

علی اکبر رنجبر یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:42

سلام دوست عزیز
سه پست جدید گذاشتم،خوشحال می شم نظرتو در موردش بدونم،مرسی
www.success2.mihanblog.com

وحید چوپانی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:42 http://www.creativity-v2.blogfa.com

سلام

متقاوت ترین مقاله ی وبلاگم رو براتون پست کردم.

(داستان دو دوست)

امیدوارم که از خوندنش لذت ببرین.

منتظر نظرات زیباتون هستم.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد