دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

سو ختن

   سوختم  و ، لال شـدم               من تهی از مآل  شـدم 

   سوختم و ، شاد شـدم               از قـفـس  آزاد  شــدم 

 

   سوختم  و ، دم  نـزدم               باده ای  بی غم نـزدم 

   جان تهی ازخاک شدم               در رهت بی باک شدم 

 

   در رهت از سر گـذرم                بی کس و بی بر گذرم 

   ساده بگم ، دود شـدم                بی دل و بی پود  شـدم 

 

   شمع شدم ، نور دهـم                دیـده ای بـر کور  دهـم 

   آه تـن خـسـتـه  شـدم                قـفـل  در  بـسـتـه شـدم 

 

   چـون نگـهی زیر کنی               تـو کـرمی ،  مـیـر کـنی 

   من بـه درت مـورشدم               از  غـضبـت  دور شـدم 

 

   گـر شه شاهان  گـذری              بـر دل  ایـن پـیـر نـظری 

   از نـگهت  شـاد شــدم               در  وطــن  آبـاد  شــدم  

 

    زرّین-20/2/86

 

 

      

   اثر استاد فرشچیان

نظرات 2 + ارسال نظر
MojtabaMax چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:06 http://www.AloneMax.blogsky.com

سلام قشنگ بود هم شعر هم عکس هم وبلاگت...
اگه ما رو قابل میدونی به کلبه تنهایی ما هم یه سر بزن...
راستی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم منو با اسم تنهایی لینک کن و بعد به وبلاگم بیا و بگو که با چه اسمی لینکت کنم رخصت

سیمین پاشا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:19

سلام
بعد از مدتها باز هم به دوستان خوبم سری زدم که این شعر زیبا رو خوندم
خیلی زیباست
خیلی

موفق باشید

سلام سیمین عزیزم.
از لطف و محبتت ممنونم.شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد