شش سوال مهم که زندیگیتان را برای همیشه تغییر میدهد

سلام



چند سال پیش سردرگم شده بودم. احساس خستگی، ترس، تردید، اضطراب و شکست می‌کردم. در بن‌بست کاری گیر کرده بودم و از انتظارات جامعه به تنگ آمده بودم. نمی‌دانستم واقعاً باید با زندگیم چه کنم.

آنقدر برای خودم ارزش قائل بودم که بخواهم زندگیم را تغییر دهم اما نمی‌دانستم از کجا باید شروع کنم. روزها را با این امید می‌گذراندم که اوضاع تغییر کند--که بتوانم از زندگی که روحم دیگر تحمل آن را نداشت فرار کنم.





«اطلاعات دانش نیست.»
{انیشتین}
ادامه نوشته

شش درس زندگی برای استقبال از تغییر

سلام



زندگی می‌تواند یک معلم همیشگی برای ما باشد. 

وقتی اولین بار درس‌های زندگی را یاد نمی‌گیریم، زندگی به طریقی آنها را برایمان تکرار می‌کند تا بهتر بفهمیم.




«زندگی تغییر است و پیشرفت، اختیاری. هوشمندانه انتخاب کنید.»

 {کارن کایزر کلارک}

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

نکاتی درباره فروش حرفه‌ای

سلام



امروزه فروش خیلی مشکل شده‌است، مشتری‌ها خیلی بد قانع می‌شوند، احساس می‌کنیم که آن‌ها همواره تخفیف می‌خواهند. تمام افرادی که در کار فروش هستند مشاهده می‌کنند که این روزها فروختن کالا یا خدماتشان مشکل‌تر شده‌است. چرا؟ به خاطر اینکه ما داریم اصول اولیه‌مان را فراموش می‌کنیم. چه زمانی ما می‌توانیم حقمان را بگیریم و بگو‌ییم که کالای ما چقدر ارزش دارد.

شما می‌خواهید ببینید که چگونه می‌توانید فروش بهتری داشته باشید سود بیشتری بدست بیاورید برای اینکار ترفندهایی را به شما یاد می‌دهم.





موفقیت از راه خوش شانسی بدست نمی یاد بلكه از راه تصمیم گیری های هوشمندانه است كه حاصل می شه

{پيتر دراكر}نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

چند قانون برای موفقیت در کار و زندگی

سلام


اگر کتاب صد قانون بی‌چون و چرای موفقیت در تجارت را به کار برید و زندگی خود را با آن همسو کنید، به پیشرفت‌های محسوسی دست خواهید یافت( در مقایسه با کسانی که از این قوانین استفاده نمی‌کنند).
شما از پایه‌های موفقیت و رضایت که تصور آن غیر ممکن بود، لذت خواهید برد. آنچه را که مردم در طول زندگی خود به تحقق می‌رسانند، شما بیشتر از آن را در چند ماه یا چند سال به دست خواهید آورد.





هر انساني آفريده انديشه هاي روزانه خويش است. اگر دگرگوني در زندگي انسان روي دهد، بايد از دل و جان آغاز شود تا انديشه ها و احساسات، شخص را تحت تاثير قرار دهد و دگرگون سازد.
{امرسون}

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

چگونه کارهای یک هفته را در یک روز انجام دهیم؟







یکی از سوالاتی که سال‌ها از خود پرسیده‌ام آن است که چرا برخی از افراد دستاوردهای بسیار زیادی دارند و دیگران با آنکه تلاش می‌کنند ولی نتایج قابل‌توجهی کسب نمی‌کنند. سال قبل تحقیقات درباره این موضوع را به‌صورت جدی آغاز کردم و موارد مشترک تمامی افراد فوق‌موفق را بررسی کردم.



دقت و تمركز، رموز عملكرد عالي هستند.

((برايان تريسي))

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

پنج راه برای ایجاد یک محیط کاری مثبت

سلام


برای همه ما پیش آمده که در محیط‌هایی کار کنیم که اشتیاق چندانی برای صبح‌ها بیدار شدن و رفتن به آنجا نداشته باشیم. این احساس واقعاً افتضاح است. رفتن به محیط‌کاری که پُر از انرژی مثبت و لذت باشد بسیار لذت‌بخش‌تر است و استرس کمتری هم دارد. مثبت بودن محیط‌کار نه فقط از نظر سلامت جسمی، فکری و احساسی ما مهم است، بلکه در نتایجی که برای آن شرکت ایجاد می‌کنیم هم اهمیت دارد. هرچه احساس بهتری در محیط کار داشته باشیم، از فعالیت‌های کاری خود احساس غرور بیشتری داشته و نسبت به محل کارمان وفاداری بیشتری خواهیم داشت.

در ادامه مطلب به راه‌هایی برای ایجاد یک محیط‌ کار مثبت اشاره می‌کنیم.



5 راه برای ایجاد یک محیط کاری مثبت



تنها كسي كه مي تواند شما را در رسيدن به روياها و آرزوهايتان‏ كمك كند، خودتان هستيد. وقتي اين نكته را خوب بفهميد و آنرا بپذيريد، ديگر هيچ چيز و هيچ كس نمي‏تواند سد راه موفقيت شما بشود.

 {ويلزر ويتنى}


نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

پنج سوال مهم که هر روز باید از خودتان بپرسید!

سلام


سعی کنید این سوالات را در انتهای هر روز از خودتان بپرسید. اینکار به شما کمک می‌کند فردی بهتر و موفق‌تر شوید.



پنج سوال مهم که هر روز باید از خودتان بپرسید!

ميزان بزرگي و موفقيت هر فرد بستگي به اين دارد كه تا چه حد مي تواند همه نيروهاي خود را در يك كانال بريزد.
{ اریسون سووت ماردن}

نظر یادتون نره!
ادامه نوشته

12 راه برای داشتن نگرش مثبت

سلام


آیا نگرش مثبتی به زندگی دارید؟ از این مهمتر، آیا بقیه همین فکر را درمورد شما می‌کنند؟ وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نیست، حفظ نگرش مثبت به زندگی کار سختی است. این روزها مقالات و کتاب‌‌های زیادی درمورد مثبت‌اندیشی به چاپ می‌رسد اما خیلی‌ از ما نمی‌توانیم بفهمیم که وقتی کارمان را از دست می‌دهیم، ازدواجمان به طلاق منتهی می‌شود یا فرزندمان دچار مشکل قلبی می‌شود، چطور می‌توانیم رویکردی مثبت به زندگی داشته باشیم. مطمئناً این نیاز به تلاش بسیار زیادی دارد. در زیر به 12 روش مطمئن برای ارتقای وضعیت ذهنی شما و ایجاد رویکرد مثبت در خود اشاره می‌کنیم.


12 راه برای داشتن نگرش مثبت


آنچه كسي را برنده مي كند، توانايي ذاتي، استعداد و يا ضريب هوشي او نيست. ابزار برنده، نگرش شماست نه استعدادتان؛ نگرش معيار كاميابي است.

{دنیس ویتلی}

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

روشهای خلاقانه حل مشکلات و رسیدن به اهداف


سلام


یک عامل اجرایی کسی است که انتظار نتیجه داشته باشد. شما تا میزانی یک عامل اجرایی هستید که نتیجه از شما توقع می‌رود. برای مدیر یا مجری بودن نیازی به داشتن دفترکار و پرسنل نیست. کاری که باید بکنید این است که فردی باشید که مسئولیت انجام یک کار را در یک محدوده زمانی مشخص و طریقی قابل سنجش قبول کنید.


http://www.homeplaneteg.net/images/Business_Man_Success.gif

وقتي همه نيروهاي جسمي و ذهني متمركز شوند، توانايي فرد براي حل مشكلات به طور حيرت انگيزي چند برابر مي شود.

{نرمن وینسنت پیل}

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

ده وضعیت خطرناک برای انتخاب همسر

سلام


 شما دختر زیبایی هستید و هم خودتان و هم اطرافیانتان انتظار دارید همسری که  انتخاب می کنید به اندازه خودتان زیبا باشد؛ شما پسر خوش تیپ و خوش هیکلی  هستید و دوست دارید همسری داشته باشید که از این لحاظ هم سطح خودتان باشد؛  شما به تازگی با فردی آشنا شده اید که بسیار زیباست و واقعا شما را مجذوب  خودش کرده است؛ همین جا بایستید.......


http://www.worrylessenjoymore.com/wp-content/uploads/2011/10/Happy-couple.jpg

نظر یادت نره!

ادامه نوشته

7 عادتی که برای موفقیت باید کنار بگذارید!

سلام

مطلبی بسیار کوتاه و خواندنی!


همه ما خیلی وقت‌ها لیستی از کارهایی که باید انجام بدهیم آماده می‌کنیم. اما درمورد کارهایی که باید از آنها دست بکشیم چطور؟ افراد موفق کارهایی که در زیر عنوان می‌کنیم را انجام نمی‌دهند اما این احتمال وجود دارد که شما هنوز انجامشان می‌دهید. همین امروز تصمیم بگیرید و این کارها را به لیست کارهای کنارگذاشتنی اضافه کنید.


http://www.mardoman.net/files/articles//207863177.jpg


اگر وجود خار در گل مايه اندوه ماست، وجود گل در كنار خار بايد مايه شادي ما باشد.

{گوته}


نظر یادت نره!

ادامه نوشته

تا حالا شده ......


سلام

تا حالا برای شما هم اتفاق افتاده که تصمیم گرفتین یه چیزی بخرین هر جا که میرین میبنینش؟؟؟؟

دوستم میخواست یه ماشین جیپ بخره! از وقتی این تصمیم رو گرفته بود هی فرت وفرت توی خیابونمون ماشین جیپ میومد رد میشد!


http://img4up.com/up2/33864565053421257137.jpg

تصور مي كنم كه اگر هر كس تنها يك ربع ساعت به فكر زندگي خويش باشد و بيانديشد كه آن را اصلاح كند، هر ماه زندگي او از ماه پيش بهتر خواهد شد.

{فرانسوا ولتر}

 نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

دوازده قدم تا موفقیت در همه مراحل زندگی

سلام


همه چیز به طرز تفکر شما بستگی دارد


ما در مسیر زندگی هر روز با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم و روش برخورد ما با این چالش‌هاست که باعث می‌شود کسی باشیم که امروز هستیم—اینکه موفق باشیم یا نه. در این مقاله 12 قدم برای رسیدن به موفقیت در همه ابعاد زندگی را به شما معرفی می‌کنیم و در کنار آن سوالاتی از شما می‌‌پرسیم که امیدواریم صادقانه به آن پاسخ دهید زیرا با صداقت است که می‌توانید راهتان را به سوی موفقیت واقعی پیدا کنید.

همه ما با ارزش‌های متفاوتی بزرگ شده‌ایم و بخاطر این ارزش‌ها که بر انتخاب‌هایی که هر روز داریم اثر می‌گذارد، عادات متفاوتی پیدا کرده‌ایم. تاثیرات دوران کودکی و نوجوانی ما بخش عظیمی از زندگی امروز ما را تعیین می‌کند.

سطح درآمد امروز شما مستقیماً با پنج فردی که از همه به شما نزدیکتر هستند و تاثیری مستقیم بر شما دارند مرتبط است، همینطور میزان اعتمادبه‌نفس شما.


http://www.mardoman.net/files/articles//746689Untitled-1.jpg


نظر یادتون نره!



ادامه نوشته

10 نکته مفید برای شروع یک تجارت موفق

سلام

عمل کردن نکاتی که در ادامه مطلب بیان شده باعث می‌شود شروع کردن کار برای شما ساده‌تر شده و با استرس کمتری همراه باشد.

شما برای کسانی که می‌خواهند یک کار جدید را شروع کنند چه توصیه‌هایی دارید؟


http://www.businessnewsdaily.com/images/i/1048/i02/start-button-11101902.jpg


نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

7 عادت افراد ناکارآمد

سلام


همیشه عادت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که مفید هستند، اما اینبار می‌خواهید 7 عادتی را برایتان مطرح کنیم که تا می‌توانید باید از آنها دوری کنید.

درست مثل شناختن عاداتی که برایتان مفید است، خیلی مهم است که عاداتی که موجب عقب افتادن شما می‌شود را هم بشناسید.


http://www.mardoman.net/files/articles//12644560.jpg

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

10 راه برتر برای شاد بودن در محل‌کار

سلام


بااینکه ممکن است در شرکتی بزرگ کار کنید و کارفرمایی عالی داشته باشید، اما باز هم بهترین کارفرماها هم برای همه بهترین نیستند. در زیر به فاکتورهایی که به شما برای شاد بودن در محل‌کار کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم.


http://www.mardoman.net/files/articles//November-11,-Are-You-Happy-At-Work.jpg


نظر یادت نره!

ادامه نوشته

چگونه بدون تلاش سخت کارها را انجام دهیم؟

سلام


هنری فورد می‌گوید: چه فکر کنید که می‌‌‌توانید و چه فکر کنید نمی‌توانید، احتمالاً حق با شماست. به عبارت دیگر اگر به انبوه کارها‌یی که باید انجام دهید نگاه کنید و قلبتان فرو ریزد و با خود بیندیشید؛ «من هرگز از عهده انجام همه این کارها بر نمی‌آیم» قطعاً، قادر به انجام آن هم نخواهید بود. از سوی دیگر، اگر تصور کنید؛ «انجام این کارها مدتی زمان نیاز دارد، بهتر است شروع کنم...» قطع به یقین، تمام آن‌ها را انجام خواهید داد.


http://www.modiresabz.com/Data/Articles/Items/2011/8/1000170.jpg


نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

نکاتی عالی برای بوسیدن

سلام


واقعاً چه لزومی دارد زوج‌های عاشق درمورد نکات بوسیدن بدانند؟ چرا نباید خودشان تجربه کنند و از طریق آزمون و خطا اسرار بوسیدن را کشف کنند. پاسخ مشخص است: بوسیدن نمودی فیزیکی و احساسی از عشق و علاقه است. نکات بوسیدن می‌تواند به ما کمک کند کمی اعتمادبه‌نفس پیدا کنیم تا بتوانیم بیشتر روی تجربه طرف‌مقابل خود متمرکز شویم، تا خودآگاهیمان.


http://www.topkissingtips.com/wp-content/uploads/2009/05/couple-kissing-each-other.jpg

نظر یادتون نره!


ادامه نوشته

سیزده فرصت برای موفقیت در تمام کسب و کارها!

سلام


یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بعضی از افراد در هنگام ایجاد یک کسب و کار مرتکب می شوند این است که آنها ابتدا یک محصول را انتخاب می کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک بازار مناسب برای آن می‌گردند! اگر شما نیز برای شروع کسب و کار خود از این روش استفاده کرده اید همینجا بایستید و از راهی که آمده اید برگردید!

افراد باهوش روش دیگری را انتخاب می کنند.....

http://actioncoachchuckkocher.com/files/2011/04/successful_business_people.jpg

يادگيري مداوم حداقل شرط لازم براي موفقيت در هر زمينه اي است كه در آن فعاليت مي كنيد؛ هر روز چيز جديدي بياموزيد.

{برایان تریسی}

نظر یادتون نره!

ادامه نوشته

نود نکته برای در دست گرفتن زمام زمان در سال نود


سلام


با رعایت این نکات از وقت باارزش خود رد سال 1390 بهتر استفاده کنید. مدیریت زمان مهارتی است که همه ما به آن نیاز داریم.
http://globalsubtitles.com/wp-content/uploads/2011/05/time_management.jpg


مديريت زمان وسيله اي است كه مي تواند شما را از جايي كه هستيد به جايي كه مي خواهيد باشيد برساند.
{برايان تريسي}



نظر یادتون نره!

ادامه نوشته