دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

مسافر

مـن از عـشـایـرم, مـن کـوچ می کنم 

چون یک مسافرم, من کوش می کنم 

 

یک کوله بارعشق, دارم به دوش خود 

از دوری نگـار, بی خـود شــدم ز خود 

 

فردا  اگـر  رسـد ,  روز  وصـال  گـل 

مـسـتانه مـی زنم, پیمانه ای ز مُـل 

 

هـمـچـون کـبـوتـری, با ساز می پـرم 

هـم راز گـویـم و , هـم نـاز مـی خـرم 

 

رازم بـه دل بُـود , نـازت بـه دیـده ام 

دل داده ام بـه تـو, مهـرت خـریـده ام 

 

در این معامله, مغـبون فقط  خداست 

دل بی ارزش است, تکه تکه جداست 

 

 زرّین - 28/2/85 

      

 نقاشی آبرنگ-اثر استاد رضا بدرالسما

     

سلام

به تو از عاشق دل خسته سلام                   

                                     به تو از مـرغـک پـابسته سـلام 

 

بـه  تـو  ای  نـور  سـلام 

                                     به تو از خسته ی این دور سلام 

 

به تو از عـاشق مـهجور سـلام 

                                     بـه تـو ای تـکـیـه گـه دور سـلام 

 

به تو ای بوی خوش گل سلام 

                                     بـه تـو ای مستی هر مُـل سـلام 

 

بـه  تـو  ای  مــاه  سـلام 

                                     بـه تـو ای نـور شـبـانـگـاه سـلام 

 

بـه  تـو  ای  یــار  سـلام 

                                     بـه تـو  ای یــار , هـزار بـار سـلام 

 

 زرّین - 8/11/81