دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

مسافر

مـن از عـشـایـرم, مـن کـوچ می کنم 

چون یک مسافرم, من کوش می کنم 

 

یک کوله بارعشق, دارم به دوش خود 

از دوری نگـار, بی خـود شــدم ز خود 

 

فردا  اگـر  رسـد ,  روز  وصـال  گـل 

مـسـتانه مـی زنم, پیمانه ای ز مُـل 

 

هـمـچـون کـبـوتـری, با ساز می پـرم 

هـم راز گـویـم و , هـم نـاز مـی خـرم 

 

رازم بـه دل بُـود , نـازت بـه دیـده ام 

دل داده ام بـه تـو, مهـرت خـریـده ام 

 

در این معامله, مغـبون فقط  خداست 

دل بی ارزش است, تکه تکه جداست 

 

 زرّین - 28/2/85 

      

 نقاشی آبرنگ-اثر استاد رضا بدرالسما

     

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین پاشا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 http://harfhayesadeh.blogsky.com


ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

اول از همه روز زن و روز مادر رو به شما بهترین خدا تبریک می گم
الهی که صد سال عمر با عزت داشته باشید و برای ثمره های زندگیتون مادری کنید و سایتون بالای سرشون باشه
و دوم

کاش از رنج نامه های مادر بودن
کسی شعری می نوشت
کاش از این اشوب های بی امان مادری
کسی کوزه از آن خاک و گل می سرشت

تا وقت بازآمدن خنده به آن لب های خسته مادر
چشمم به لبش خیره ماند و
مادر هنوز بی تاب من است


********




سیمین جان سلام

از محبتت بی نهایت ممنونم و از سخن شیرینت بسیار لذت بردم.

برایت بهترین ها را آرزومندم.

*موفق باشی*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد