دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

شب میلاد

  در شـب مـیـلاد بـهـار ، 

 

  چـشـم بـه مـشـرق دارم و ، 

 

  تـا طـلـوع خـورشـیـد ، 

 

  مـنـتـظـر مـی مـانـم 

 

                           تـا سـحـر راهـی نـیـسـت 

       

                           یـک قـدم رو بـه امـیـد بـرداری ، 

 

                           در فـلـق نـور خـدا را بـیـنـی ، 

 

                                                                 کـه تـو را مـی خـوانـد 

 

                                                                                              تـو را مـی خـوانـد 

 

 

  میلاد منجی موعود مبارک 

 

  زرّین-7/6/86    

15 شعبان              

 

نظرات 3 + ارسال نظر
http://istak20.blogspot.com دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:13 http://istak20.blogspot.com

سلام دوست من.وبلاگ خوبی داری.وبلاگ ایستک 20 هم فعالیت خود را با مطالب علمی پیگیری می کند.خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بدونم.راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با نام ایستک 20 لینک کن .و بهم خبر بده تا لینکت کنم.
http://istak20.blogspot.com

محمد رضا اشراقی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:31

سلام خاله جون شعر های قشنگی میگید ... خیلی عالیه ... خیلی عالیه

سلام محمد جانم:
ممنون از لطفت.
شاد و سلامت باشی.

حمید چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:31

عالی بود. با خوندنش حس خیلی خوبی پیدا کردم

ممنون حمید جان از اینکه به وبلاگم سر زدی.
شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد