دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

فصل بهار

  سـبـزه بـر آمـد، بـهـاران ،  شـد 

                                     قمری نگر مست و غزل خوان، شد 

 

  نرگس مست، مست می ناب شد 

                                      لالـه  دگـر  بـاره  ،  بـی تـاب  شد 

   

  روز وصـال  گـل و پـروانـه شد 

                                     مرغ  سـحـر دیـد  و ،  دیـوانـه شد 

 

  وقت می و وصل و خرابات شد 

                                        موسـم گـل ،  وقـت کـرامـات شد 

 

  دیده ز شوق بین، که پر آب شد 

                                         مرغ دلم پر زد و، بی خواب شد 

 

  عـاشـق خـسـته ،  دگـر آرام شد 

                                       در  بـر  او  ،  یـار  دلارام  ،  شد 

 

  زرّین- 7/2/ 90

 

         

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید چوپانی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:31 http://www.creativity-v2.blogfa.com

سلام

بالاخره بعد از دو ماه تونستم آپ کنم.

پنجاه و پنج راه برای پیدا کردن استعدادهای پنهان

منتظرت هستم!

نظر یادت نره!

ممنون[گل]

وحید چوپانی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:24 http://www.creativity-v2.blogfa.com

سلام

خوبین؟

وبلاگم رو آپ کردم!

عنوان: داری به چی فکر می کنی؟

منتظرتم!

نظر یادت نره!

ممنون
[گل]

علی اکبر رنجبر سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 http://success2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
پس از مدت ها دوری به برم آمدی ای دوست
خیلی خوشحالم شدم وقتی داشتم پستی رو به تایید می رسوندم که اسم دوست عزیز و قدیمی خودم بالای اون نقش بسته بودی
خیلی ممنونم که به خونه ی خودت گه گاهی( هر زمان که وقت کنی) سر می زنی
امیدوارم که هر روز بهتر از دیروزت باشی
بازم به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد