دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

حسرت

  من به  فرشـتگان  آسـمان ، غـبـطـه  می خورم 

  من به ستاره،به خورشید و ماه،غبطه می خورم 

 

                                                          من به هرکس و هر چیز که در کنار توست 

                                                          با حسرت نگاه میکنم و ، غبطه می خورم 

 

  بــه آن  گلـی که کنار جویبار  روییده  اسـت 

  چـون رنـگ و بـوی تـو دارد،غبطه می خورم 

 

                                                          مـن  بــه  آن  پـــروانــه  عــاشـق  گــرد  شــمــع 

                                                          چون جان در ره عشق می دهد،غبطه می خورم 

 

  بــه  آن  بــلبــل  سـرگــشـتـه  در  کــنـار  گــل 

  چون به معشوق رسیده است،غبطه می خورم

 

                                                          مـن بــه آن رود خــروشــان تــوی  دشــت

                                                          چون به دریا رسیده است،غبطه می خورم 

 

  بــه  آن  کـبــوتـــر  شـاد  رهــا  از  قـفـس 

  که روی گنبد طلا نشسته،غبطه می خورم 

 

                                                          هـمه روز و شـبـم بـه حسـرت گذشـته اسـت 

                                                          من به خواب و به رویام هم ، غبطه می خورم 

 زرّین- 7/9/84                   

 

 

                                              

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 http://www.amirhoosin.bloogfa.com

سلام دوست من .بسیار خوشحالم از اشنایی با وب شما .اگر مایل بودید مرا با نام سفید مثل برف لینگ کنید و برایم پیغام بگذارید تا شما را لینگ کنم .مموفق باشید.منتظرت می مانم

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:01

سلام بر بانوی گرانقدر و ارزشمند چشم های من
که هر بار زیباتر از قبل می خوانمش

بسیار دلگویه عاشقانه زیبایی سرودید

بسیار لذت بردم

شاید بشود حتی به آسمانی هم که او دیروز رفت هم غبطه خورد

مرسی خانوم زرین
همیشه باعث خوشحالیم خواهد بود خوندن از شما


من هم امروز چیزی نوشتم
قابل نیست
ولی خوشحال میشم بخونید

ممنون از لطف و محبتت.
موفق باشی عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد