دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

عالم باقی

    آن عشق که بر جان من افتاد،شرری بود 

    کـز  عـالـم  بـاقـی ، بـرایـم  خـبـری   بـود 

 

    دیوانه و حیران شدم ومست و جگر سوز 

    فریـاد برآرم ،که بـه من هم ،نظری بود ؟

 

    چـون دیـده گـشـودم بـگفـت یـار ، عـزیـزان 

    هم نیک بدانید که این عالم فانی،گذری بود 

 

    دلدار  بگفتا  ،  که  ای  یار  نگون  بخت 

    دل  بست  به دنیا ، برایت  ضرری  بود 

 

    آن جا که تو مست بدی،شاد و غزل خوان 

    ای  یـار مـن  آن  هـم ،جـهـان دگـری بـود  

 

     زرّین-16/8/84   

 

                    

 

   مینیاتور،اثر امیررضا فقیهی 

نظرات 7 + ارسال نظر
کایاهان سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 http://www.20time.flogfa.com

سلام عزیزم. واقعا آفرین از سلیقت در انتخاب شعرت. من بد جور اهل شعر و موسیقش ام. واسه همین شعر رو با تمام وجودم لمس میکنم. باهات تو وبلاگ موفقیت آشنا شدم. امیدوارم موفق باشی................./کایاهان/

کایاهان سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 http://www.20time.flogfa.com

سلام عزیزم. شعرات واقعا محشره. من خودم اهل شعر و موسیقی ام شدید.
میتونم شعر خوب رو از پشت دیوار ها لمس کنم. بارم مرسی ازت...
راستی بابت فوت پدرتون هم متاسفم. فقط میشه صبر براتون آرزو کرد... ولی خوب کسی که خودش میده, خودش هم میگیره. تو کار خدا هیچ موقع شک نکنیم.........................کایاهان.....................................

علی اکبر رنجبر یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:16

سلام،خیلی وبلاگ جالبی داری،همه ی مطالبت عالیه مخصوصا متن "رسالتت".می خواستم که اگه دوست داری با همدیگه تبادل لینک داشته باشیم،خوشحال می شم خبرم کنی ،ممنونم
www.success2.mihanblog.com

کیوان........ چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 http://www.kkkttt.persianblog.ir

سلام خانم صادقی برای موفقیت نوشتن هنر ی بزرگ است چون بیشک آن لحظه موفقیت جزیی از تار و پود ماست...

جشن موفقیت به شما خوش بگذره ممنون من هم نوشته هایم در شمارگان ۱۹۱ و ۱۹۷ اخیر به چاپ رسیده آسمانتان آبی

مونا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:55 http://www.mona1994.blogfa.com

سلام
ادرس وبلاک شما رو از تو مجله موفقیت دیدم و همچنین مطلب شما رو دیدم خوب نوشته بودی...
وبلاک قشنگی داری...

کیوان........ دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://www.kkkttt.persianblog.ir

سلام خانم صادقی... کسی که ی زندگی صبور باشه... دلش میشه مثل شنهای ساحل نرم و خوش احساس.... نه مثل کسانی که دلشون آنقدر سنگه که تا انتهای عمرشون نیز نمیفهمن.... شعرهاتون بیانگر سینه ای سپر و بسیار محکم در براب این دنیاست که توش پاک بودن بسیار سخته..... و این بسیار دلنشین و زیباست..
خیلی وقتها نوشته ای آدم... شعرهاش.... نفس هاش همه و همه پر از حرف هست خودم هم اسم وبلاگم کلبه ی آرامش هست شاید اگر این وبلاگ خلوتگه سنگینی های روزگارم نبود الان به اینجاها نرسیده بودم...
از بین همه ی دوستانم که مهندسیمونو گرفتیم تنها کسی بودم ک نتوستم اینچنین ننویسم... شاید چون با نوشتن بزرگ شدم حی نوشتن لابلای دفتر قلبم...

با اجازتون...
نظرتون رو خصوصی کردم.... دلیلش رو بعدا بهتون میگم...

در نهایت با نگاهم بهتون میگم خداحافظ..... اگر سعادت شد در جشن پرشین بلاگ شاید حاضر شدم دلم میخواد به حرفهای آقای حلت گوش بدم.....

لطفا به اسم برایم نظر بگزارین...

روزهاتان روشن....

علی اکبر رنجبر یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:42

سلام دوست عزیز یه مطلب جدید گذاشتم و خوشحال می شم نظرتو در موردش بدونم ممنونم
www.success2.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد