دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

گرد همایی و دیدار مجله موفقیت با وبلاگ نویسان

در تاریخ ۲۵/۷/۸۹  در ساعت ۴ بعد از ظهر سومین جلسه موفقیت بر گزار شد.فکر می کنم اولین جلسه ای بود که راس ساعت برگزار گردید و این نشان نظم موفقیتی ها بود. 

در اول جلسه، آقای سهند حزین و سپس مدیر مسئول مجله موفقیت آقای فراهانی به صحبت پرداختند. 

من اولین بار بود که درگردهمایی موفقیت شرکت می کردم . آقای حزین با آن قوه طنزی که داشتند و آقای فراهانی که سرشار از انرژی مثبت بودند،آرامشی را به فضا داده بودند. 

بعد یکایک وبلاگ نویسان به معرفی خود پرداختند و هر کدام جمله ای در معرفی از خود بیان کردند. 

برایم خیلی جالب بود که، جوانانی آن چنان پر انرژی میدیدم و واقعا از ته دل خوشحال شدم ،از اینکه میدیدم هنوز در نسل جوان،افراد پر انرژی و فکور وجود دارد.بعد به تقدیر از برگزیده گان پرداختند و هدایایی را که با عشق تهیه شده بود را دریافت کردیم. 

قرار بود آقای حلت هم در جلسه حضور داشته باشند ، که گویا در لحظه آخر کار مهمی برایشان پیش آمده بود. ولی در هر صورت،از طریق موبایل توانستیم از صحبتهای ایشان بهره مند شویم. 

بعد از پذیرایی و صحبت هایی در مورد چگونگی موضوعات مجله و انتقاد و تقدیر چند نفر ،جلسه در ساعت 6 به پابان رسید. 

خیلی خوشحال شدم از اینکه توانستم با چند نفر از افراد تیم مجله موفقیت آشنا شوم و از عشق و انرژی و صمیمیت آنها، به دلیل موفقیت مجله موفقیت پی بردم.ممنون از مجله خوب موفقیت که رسالت خود را ، که آگاهی دادن به تمامی اقشار جامعه است ، به بهترین نحو انجام می دهد. برای یکایک آنها آرزوی سلامتی ، شادی ،موفقیت وزندگی پر از عشق میکنم. 

 

زرین صادقی 

2/8/89

نظرات 7 + ارسال نظر
علی اکبر رنجبر دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 http://www.success2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
واقعا بهت تبریک می گم که به این موفقیت بزرگ دست پیدا کردی.منم خیلی دوست داشتم که تو این برنامه حظور پیدا کنم اما قسمت نشد و حتما و با کمک خدا،سال دیگه اگه باز هم اینچنین برنامه ای وجود داشت تو اون به هر نحوی که شده شرکت می کنم و امیدوارم که تو اون شما هم باشید تا با همدیگه آشنا بشیم و من بتونم از نزدیک دوست وبلاگی خودم رو ببینم.

سلام و ممنون از لطف شما.من هم برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.شاد باشید.

سهند حزین دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:33

از مطلب زیباتون و انرژی مثبتی که به ما دادید سپاسگزارم

حسین قربانی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:13 http://hossein-ghorbani.blogfa.com/

سلام خانم زرین صادقی عزیز

از دیدار با شما خوشحالم در جلسه موفقیت با وبلاگ نویسان.

گزارش خوب شما را هم خواندم .

آقای خوش تیپ و خودخواه
+

سیمین پاشا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 http://harfhayesadeh.blogsky.com

سلام خانم صادقی
چند وقتی از وبلاگ خوانی و وبلاگ نویسی دور شده بودم
امروز مطالب و شعر هاتون رو خوندم
براتون ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم

من هم با شعر مادر و چاره بی چاره منتظر شما هستم
نظر شما برای من ارزشمنده

همیشه سلامت و موفق باشید

مونا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 http://www.mona1994.blogf.com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
من همیشه انشام زیر هفده بودم و هیچ وقت نمی تونستم احساساتم رو با شعر بیان کنم حتی اگه خودم سراینده اش نباشم...
با این وجود بعضی از شعرای تو کتاب درسیمون عالی بودن واقعا عالیه که بعضی ادما احساسشون رو تبدیل به شعر می کنند شعراتون خیلی قشنگ و عمیق هستند...
راستش ازتون یه سوال داشتم.تو مدرسمون یه بخش نامه در مورد مسابقه وبلاگ نویسی هست و من نمیدونم چیکار باید کنم،چون تو مجله موفقیت خونده بودم که شما تو همین جور مسابقه ای شرکت کرده بودین و از نفرات برتر بودین چون مطلبی که نوشته بودین رو تو مجله چاپ کرده بودن...خواستم بهم کمک کنین مثلا اینکه ایا باید یه وبلاگ جدید بسازم یا تو همین وبم یا...لطفا یه توضیح مختصر بدین ...اگه میشه زود جوابم رو بدین چون همین روزا باید به فکرش باشم...ممنون

مونا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:19 http://www.mona1994.blogfa.com

سلام ممنون که دارین بهم کمک می کنین...
اول اینکه زرین خانوم من از متن نظری که گذاشتین این رو برداشت کردم که نمی خواد برای شرکت تو مسابقه وب جدید بسازم و بعد چون تو هیچ مسابقه ی وبلاگ نویسی شرکت نکرده بودم نمی دونم باید چیکار کنم خوب من الان می گم چیکار می خوام انجام بدم شما نظر بده ،چون موضوع ازاد هست یه موضوع انتخاب کرده و مطلب مربوطه رو تو وبم می ذارم اگرم دلم خواست عکسی مربوط به مطلب می ذارم بعد ادرس وبلاگم رو میدم به مربی پرورشی تو مدرسمون تا اونم ادرسم رو بده به اداره اموزش وپرورش و بعدشم اول شدن در منطقه خودمان(نهایت اعتماد به نفس)وبعدشم اخ جون جایــــــــــــــــــــــــــــزه!
راستی موضوع جدید مسابقه وب نویسی مجله موفقیت چیه؟بدم نمیاد اگه بتونم شرکت کنم....
بـــــــــــــازم ممـــنون

علی اکبر رنجبر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 http://success2.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
یه پست جدید گذاشتم و خوشحال می شم نظرتو در موردش بدونم،ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد