دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

شعله عشق

  پروانه شدم ،  گرد تو  شمع  چرخیدم 

  سوخت جان و تنم ، از ته دل خندیدم 

 

                                         شعله  عشقت ، سراپای  مرا 

                                         بر گرفت، سوزاند هم جان مرا     

 

  شعله نیست ، آن نور ، شوق بندگی ست 

  نالـه  نیـسـت ، آن  صـور ،  از  آزادگی ست   

 

                                          عقل و دیده ، فکر و دل ، در بند توست 

                                          ذره  ذره ، تـار و  پـودم ، عـبـد  تـوست 

 

  آتـشـی  زن  ،  مـر  ز  غـیـر   آزاد   کـن 

  بند های خودپرستی ، از دل من باز کن 

 

                                          حرص و کبر و آز و نخوت ، بند ماست 

                                          چون رها گردیم ، جهان افرند ماست 

 

                  

   زرّین - 2/10/85

گرد همایی و دیدار مجله موفقیت با وبلاگ نویسان

در تاریخ ۲۵/۷/۸۹  در ساعت ۴ بعد از ظهر سومین جلسه موفقیت بر گزار شد.فکر می کنم اولین جلسه ای بود که راس ساعت برگزار گردید و این نشان نظم موفقیتی ها بود. 

در اول جلسه، آقای سهند حزین و سپس مدیر مسئول مجله موفقیت آقای فراهانی به صحبت پرداختند. 

من اولین بار بود که درگردهمایی موفقیت شرکت می کردم . آقای حزین با آن قوه طنزی که داشتند و آقای فراهانی که سرشار از انرژی مثبت بودند،آرامشی را به فضا داده بودند. 

بعد یکایک وبلاگ نویسان به معرفی خود پرداختند و هر کدام جمله ای در معرفی از خود بیان کردند. 

برایم خیلی جالب بود که، جوانانی آن چنان پر انرژی میدیدم و واقعا از ته دل خوشحال شدم ،از اینکه میدیدم هنوز در نسل جوان،افراد پر انرژی و فکور وجود دارد.بعد به تقدیر از برگزیده گان پرداختند و هدایایی را که با عشق تهیه شده بود را دریافت کردیم. 

قرار بود آقای حلت هم در جلسه حضور داشته باشند ، که گویا در لحظه آخر کار مهمی برایشان پیش آمده بود. ولی در هر صورت،از طریق موبایل توانستیم از صحبتهای ایشان بهره مند شویم. 

بعد از پذیرایی و صحبت هایی در مورد چگونگی موضوعات مجله و انتقاد و تقدیر چند نفر ،جلسه در ساعت 6 به پابان رسید. 

خیلی خوشحال شدم از اینکه توانستم با چند نفر از افراد تیم مجله موفقیت آشنا شوم و از عشق و انرژی و صمیمیت آنها، به دلیل موفقیت مجله موفقیت پی بردم.ممنون از مجله خوب موفقیت که رسالت خود را ، که آگاهی دادن به تمامی اقشار جامعه است ، به بهترین نحو انجام می دهد. برای یکایک آنها آرزوی سلامتی ، شادی ،موفقیت وزندگی پر از عشق میکنم. 

 

زرین صادقی 

2/8/89