دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

دل گویه های زرّین

این سخن ها از دل تنگ آمدست این دل تنگ خانه ی یار من است

آغاز سخن

                                                                          "  به نام او"

 

 زرّین صادقی، متولد خرداد ماه 1342 هستم. 

 نمی دانم چگونه به نوشتن روی آوردم. از دوران نوجوانی به شعر علاقه مند شدم و زمانی حس  

 کردم که بهترین راه بیان احساسات، شعر است. پس قلم به دست گرفتم و هرآنچه که به ذهنم  

 آمد، روی کاغذ  آوردم. شاید کامل و بی نقص نباشد، ولی معتقدم :    

 

                                 سخن کز دل برآید            لاجرم بر دل نشیند 

 

           

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین پاشا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 http://www.harfhayesadeh.blogsky.com

سلام

خیلی خیلی خوشحالم که شما بزرگوار دوست داشتنی که مدتهاست به دنبال اشعار و دلگویه هاتون بودم رو می تونم در این دنیای مجاز ببینمو از شما بخونم

امیدوارم سعادتی باشه تا از نزدیک در محضر شما که نهایت خوبی شما باداشتن ثمره ای با کمالات اثبات شده باشم


از خداوند سعادت وسلامت و موفقیت شما رو می خوام و باز هم خوشحالم که از شما خواهم خوند

سلام سیمین جان

از اینکه وقت گذاشتی و به وبلاگم سر زدی خیلی ممنونم.
نظراتت برام مهمه, چون در این زمانه زنان روشنفکری مثل تو گرانبها هستند و نظراتشان ارزشمند.
امیدوارم باز هم از دیدگاهت بهره مند شوم.
*شادی و سلامتی برایت آرزومندم*

ر.امید چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:17

سلام دوست عزیز تصادفی وبلاگتون را پیدا کردم . ظاهرا هم نسلیم . خوشحال میشم بشناسمتون . اگر مایل بودید میل بزنید
ramin_s1345@yahoo.com

رضا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09

زرین جان سلام
از اشعار زیبا بسیار مشعوف شدم به خصوص شعر پدر که در دوم شعبان . دومین سال فراغ مرا دگرگون کرد
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد